Користуйтесь онлайн-сервісами.

В зоні обслуговування ПрАТ «Кременчукгаз» мешкає 140 тисяч побутових споживачів. Із огляду на стрімкі зміни на ринку газу, це значить, що кожного дня до Центру обслуговування споживачів (ЦОС) KG_GROUP одночасно телефонують десятки і сотні людей. Причому, з різними запитаннями.

Ми маємо три номери різних операторів мобільного зв’язку, які вказані на сайті kgaz.com.ua, а також міський стаціонарний номер. Всі номери працюють з понеділка по п’ятницю з 8:30 до 16:30 БЕЗ ПЕРЕРВИ.

На дзвінки відповідають 6 адміністраторів кол-центру. Крім того, щоденно один із адміністраторів ЦОС, які обслуговують «живу» чергу, також приймає дзвінки та відповідає на повідомлення у вайбері.

На ці п’ять каналів зв’язку звертаються одночасно десятки, а можливо, й сотні людей з різних населених пунктів зони обслуговування ПрАТ «Кременчукгаз»!

Це значить, що, коли зі споживачами одночасно розмовляє 6 операторів, сьомий споживач, на жаль, вимушений чекати, коли звільниться лінія.

Наголошуємо на тому, що адміністраторам ЦОС доводиться вирішувати питання підключення/відключення мереж/приладів, монтажу/демонтажу обладнання, експлуатації мереж і приладів, метрології тощо.

Разом з тим, останнім часом їм доводиться приймати дзвінки, що стосуються обліку природного газу чи постачання природного газу.

Із цими питаннями радимо звертатися на онлайн-сервіси.

Насамперед, це особисті кабінети на сайтах:

kgaz.com.ua – газорозподільна компанія ПрАТ «Кременчукгаз» (облік/показники лічильника, експлуатація мереж, доставка газу)

Електронна пошта: info@kgaz.com.ua.

kgaz-trading.com.ua – газопостачальна компанія ТОВ «Кременчукгаз Трейдінг» (постачання природного газу, тарифи)

Електронна пошта: office@kgaz-trading.com.ua

Вайбер: 067-5056318.

Слідкуйте за новинами на цих сайтах та на наших сторінках у соцмережах:

https://www.facebook.com/kggrup/

https://www.facebook.com/Kremenchukgaz/

Користуйтеся месенджерами на цих сторінках.

Працює також незалежна ВІЛЬНА ЛІНІЯ в клауд-месенджері Telegram, куди можна поскаржитися, обуритися, задати запитання – t.me/PROgazuy.

Врешті-решт, залишайте повідомлення на вайбер ЦОС і дочекайтеся відповіді: 067-5047816.

УВАГА!

Якщо ваші питання стосуються постачальника Газопостачальна компанія «Нафтогаз України», то на її ресурсі можна знайти всі контакти для спілкування: gas.ua.

Якщо ви досі не вибрали постачальника, то природний газ вам постачає ПОН – Постачальник останньої надії – і його контакти також на цьому інтернет-ресурсі: gas.ua.

Просимо допомогти розібратися в ґаджетах літнім людям – вашим батькам, знайомим, сусідам – щоб вони також могли користуватися онлайн-сервісами.

І звісно, під час карантинних обмежень закликаємо залишатися, по можливості, вдома та не створювати черг біля ЦОС, наражаючи себе на ризик інфікуватися коронавірусом.

Прикладаємо всі зусилля до спрощення й доступності зв’язку та розраховуємо на розуміння.