ПрАТ «Кременчукгаз» нагадує про споживацьку відповідальність із огляду на зниження проплат із боку населення.

https://www.youtube.com/watch?v=6KjJkHxN-e0

Різке зниження споживацької відповідальності спостерігають фахівці ПрАТ «Кременчукгаз» за результатами оплати послуги розподілу природного газу за червень 2024 року.

Часткове зниження проплат із боку приватних споживачів у компанії пояснюють закінченням опалювального сезону. Люди не обігрівають помешкання, а отже подекуди забувають чи, можливо, відкладають на «потім» оплату газорозподілу.

Водночас, для нашого підприємства це – питання стабільної роботи та власне вашої ж безпеки, шановні друзі!

Нагадаємо, що «Кременчукгаз» утримує Аварійно-диспетчерську службу. Навіть діти знають, що «104» – це своєрідна «швидка газова допомога» у випадку витоку газу, а відповідно – загрози вибуху, загорання чи отруєння. Крім цього, до нашого підприємства входять численні важливі служби і підрозділи:

технічна експлуатація і обслуговування мереж,

облік газу,

повірка лічильників тощо.

Нині ми працюємо в жорстких умовах оптимізації, однак потроху просуваємося в розвитку та встигаємо всім колективом надавати гуманітарну допомогу ЗСУ.

Воєнний стан зобов’язав подвоїти нашу відповідальність, отож і від споживачів компанія очікує розуміння та чіткого виконання своїх обов’язків.

«Оплата вартості послуг за договором розподілу природного газу здійснюється споживачем на підставі відповідного рахунка Оператора ГРМ на умовах договору розподілу природного газу з моменту його укладання».

(Кодекс ГРМ, 6.7)

«Оплата вартості послуги з розподілу природного газу за цим Договором здійснюється Споживачем, який є побутовим, до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу, на підставі рахунка Оператора ГРМ».

(Типовий договір розподілу природного газу)

Вкотре наголошуємо, що тариф на газорозподіл для споживачів ПрАТ «Кременчукгаз» найнижчий по всій Україні (хіба що крім Києва).

«Ми працюємо згідно Кодексу газорозподільних мереж та у межах Типового договору розподілу природного газу, – розповідає радниця голови правління ПрАТ «Кременчукгаз» із питань обліку природного газу Світлана СКРИПНИЧЕНКО. – Відповідно до законодавства, до 20го числа поточного місяця споживач повинен провести оплату за послуги, отримані в поточному місяці.

Однак, останнім часом спостерігається зниження споживацької відповідальності, в результаті чого компанія недоотримує кошти. А це може безпосередньо відбитися на якості надання послуг!

Ми намагаємося нагадувати споживачам про своєчасну оплату: телефонуємо або надсилаємо повідомлення на вайбер. Однак наразі показники проплат знижуються.

Мусимо закликати споживачів вчасно оплачувати послугу газорозподілу, а також: планувати завчасно, обговорити цю тему із близькими, нагадати родичам, допомогти їм впоратися з оплатою в інтернет-банкінгу тощо.

Наші підрозділи працюють 24/7, не забуваючи дбати про вашу безпеку і не відкладаючи це «на потім».

Мусимо також нагадати про санкції: «У разі виникнення у Споживача заборгованості за цим Договором Сторони  можуть укласти графік погашення заборгованості, який оформлюється додатком до цього Договору або окремим договором про реструктуризацію заборгованості.

<…>

У разі відсутності графіка погашення заборгованості або його недотримання чи несплати поточних платежів Оператор ГРМ має право у порядку, визначеному цим Договором, припинити або обмежити розподіл (споживання) природного газу на об’єкт Споживача до повного погашення заборгованості».

Подробиці можна з’ясувати у Центрі обслуговування споживачів (вайбер) : 067 504 78 16